افشاي معماي قتل زن اصفهاني در تهران

وقتي سراغ او را از خانواده دايي‌ام گرفتم، آنها منكر اطلاع از سرنوشت مادرم شدند. از آنجا كه حرف‌هايشان ضد و نقيض است، به آنها مشكوكم و خواهان رسيدگي به ماجرا هستم.
کد خبر: ۱۹۵۶۲۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸ 09 October 2011
|
8720 بازدید
ایران: در پي افشاي راز مرگ زن ميانسال اصفهاني در تهران، دو برادرزاده او به عنوان مظنون بازداشت شدند.

اواخر شهريور 89 مأموران پليس آگاهي هنگام گشت در بزرگراه امام علي(ع)، جسد زن ميانسالي را در حاشيه بزرگراه يافتند.

با اعلام موضوع به محمد شهرياري- بازپرس كشيك ويژه قتل- جسد براي شناسايي تعيين علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات مقدماتي در اين باره كليد خورده بود كه چندي بعد دختر جواني اهل اصفهان با مراجعه به پليس آگاهي تهران از ناپديد شدن مادرش خبر داد و گفت: چندي قبل مادرم براي دريافت طلب ميليوني از دو برادرزاده جوانش راهي خانه دايي‌ام در تهران شد اما يكباره ناپديد شد.

وقتي سراغ او را از خانواده دايي‌ام گرفتم، آنها منكر اطلاع از سرنوشت مادرم شدند. از آنجا كه حرف‌هايشان ضد و نقيض است، به آنها مشكوكم و خواهان رسيدگي به ماجرا هستم.

مأموران نيز دختر جوان را به پزشكي قانوني فرستادند كه او هم جسد مادرش را شناسايي كرد. همزمان با شناسايي هويت مقتول، دختر وي به شعبه اول بازپسي دادسراي جنايي رفت و به بازپرس گفت: از آنجا كه مادرم با برادرزاده‌هايش اختلاف مالي داشت، احتمال مي‌دهم او قرباني جنايت كينه‌جويانه شده باشد.

بدين‌ترتيب برادر مقتول و دو پسر جوان وي براي بازجويي به دادسرا احضار شدند. مرد ميانسال در حالي كه خود را از سرنوشت خواهرش بي‌اطلاع نشان مي‌داد، گفت: خواهرم براي دريافت پولش به خانه ما آمد، اما با پسرانم اختلاف شديد پيدا كرد و از آنجا كه فكر مي‌كرد پسرانم قصد ندارند پولش را بدهند، به حالت قهر از خانه ما خارج شد و گفت از همه ما شكايت مي‌كند، اما از آن شب به بعد ديگر او را نديده و خبري هم نداشتيم تا اينكه فهميديم جسدش پيدا شده است.

در حالي كه تحقيقات در اين باره ادامه داشت، كارشناسان پزشكي قانوني پس از آزمايشات تخصصي علت مرگ زن اصفهاني را خفگي اعلام كردند. بازپرس جنايي تهران نيز با اطمينان از وقوع جنايت صبح ديروز دو برادرزاده مقتول را بازداشت كرد و آنها را براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار داد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟