با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:درتاریخ28اسفند1393 مبلغ600000تومان از بانک رفاه شعبه 229شهرکلاله دراستان گلستان به حساب بانک ملی اینجانب درشهرآشخانه واقع در استان خراسان شمالی انتقال داده است که مبلغ مذکور ازحساب واریز کننده کسر گردیده است و به حساب بنده واریز نشده است.به بانک ملی مراجعه کردم جوابی نگرفتم واریز کننده هم ادعا میکند که بانک رفاه گفته است مبلغ انتقال یافته است.
پاسخ:باسلام
احتراما ، بازگشت به نامه شماره 113/449 مورخ 94/11/10 در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند ، براساس بررسی های صورت گرفته توسط اداره حسابداری بانک ، مغایرت ایجاد شده در مواعد4 و 94/01/05 طی نامه شماره 1092/1153 مورخ 94/01/03 مرکز خدمات انفورماتیک شتاب توسط سامانه سروش و به شرح ذیل به حساب مشتری نزد شعبه کلاله(حساب مبدا) عودت گردیده است:
تاریخ شماره سند مبلغ
94/01/04 343753 4001269
94/01/05 103818 2026812
شایان ذکر است ، مبلغ واریز شده شامل اصل مبلغ و سود جبران خسارت مغایرت شتابی ایجاد شده می باشد.
اداره روابط عمومی