فدراسیون سراغ تیمی از وکلای ایرانی با مشاورخارجی رفت

حق‌الوکاله نجومی وکیل‌معروف برزیلی درپرونده‌ویلموتس

برای هدایت پرونده ویلموتس با گزینه‌های مختلفی از جمله مارکوس موتا، وکیل پیشین تیم ملی برزیل صحبت شده بود که آنها حق‌الوکاله نجومی می‌خواستند. حالا فردی بنام دلیشت کنار تیمی که من و فغانپور عضور آن هستیم فعالیت می‌کند
کد خبر: ۹۷۳۳۳۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 19 April 2020
|
11503 بازدید
|
۲

عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، مسائل حقوقی را مهم‌ترین مشکل فعلی فدراسیون فوتبال ایران دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران برای دفاع از خود در پرونده شکایت هفت میلیون یورویی مارک ویلموتس ، بخاطر مشکلات و محدودیت های مالی و همچنین دستمزدهای سنگین وکلای معروف خارجی، سراغ استفاده از اساتید و وکیل های داخلی رفته است و حالا برخی از داخل این فدراسیون مدعی هستند که با دفاعیه قدرتمندی که برای کمیته مربوطه در فیفا ارسال کرده اند، فاتح و پیروز این جدال حقوقی طرف ایرانی است.

شاه‌منصوری یکی از اعضای تیم حقوقب ایران بیان کرد: ما چند جلسه درباره پرونده مهم ویلموتس در فدراسیون داشتیم. رویکرد سابق فدراسیون، استفاده از وکلای خارجی بود که حل پرونده‌های مشابه ویلموتس از پس وکلای ایرانی برمی‌آید. با آمدن بهاروند کارها با تعامل جمعی پیش رفت و سعی کردیم تصمیمات یک نفره نباشد.

شاه‌منصوری در ادامه افزود: ما رفتیم و دلیشت را آوردیم. برای هدایت پرونده ویلموتس با گزینه‌های مختلفی از جمله مارکوس موتا، وکیل پیشین تیم ملی برزیل صحبت شده بود که آنها حق‌الوکاله نجومی می‌خواستند. دلیشت کنار تیمی که من و فغانپور عضور آن هستیم فعالیت می‌کند و مستقلاً حق هیچ اقدامی در این پرونده ندارد. همه تشریفات دادرسی باید از فدراسیون فوتبال انجام شود و دلیشت مستقلاً وکیل فدراسیون نیست.

این عضو گروه حقوقی فدراسیون ایران حرفی از میزان دستمزد دلیشت نزد و رقم دقیق درخواستی وکیل برزیلی را هم افشا نکرد اما اظهار امیدواری کرد که ایران در این پرونده مهم به پیروزی مهم و تاریخی در محاکم فیفا دست یابد.

حق‌الوکاله نجومی وکیل‌معروف برزیلی درپرونده‌ویلموتس

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
بوی پول میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
اگر رفیق بازی و فامیل بازی کنار گذاشته شود وکیل خوب ایرانی کم نیست
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟