اتمام حجت امام جمعه بناب با مسئولان شهری

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب درباره وضعیت نامناسب مزار شهدای بناب با مسئولان این شهر اتمام حجت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ 25 January 2021
|
12207 بازدید
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست آن سردار بزرگ را از بین ببرد، بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر ایشان بیش از گذشته در جهان مطرح شد.

وی سپس با تشریح خطبه ۱۷۸ حضرت علی (ع) در نهج البلاغه خاطرنشان کرد: این خطبه‌های امیرالمؤمنین علی (ع) درس عبرت است و باید از آن به عنوان موعظه عبرت گرفته شود و دگرگونی‌های روزگار را برای ما بیان کند.

امام جمعه شهرستان بناب همچنین با تشریح گوشه‌هایی از تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۴۰ سال گذشته یادآور شد: امروز نام و عظمت این شهید در کل دنیا می‌درخشد؛ از این رو بر مسئولان فرض است که از سیره و راه و روش این شهید والامقام درس بگیریم.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: مسئولان وارث خون‌های ریخته شده انسان‌های وارسته‌ای همچون شهیدان باکری، کاظمی، صیاد شیرازی، چمران، فخری زاده و سردار سلیمانی‌ها هستند؛ از این رو باید با الهام گرفتن از خون این عزیزان و دیگر شهدای گرانقدر تکانی بخوریم و برای خدمت به ملت کمر همت ببندیم.

وی در ادامه سخنان خود بر حل مشکل دیوارکشی و حصارکشی مزار شهدای این شهرستان تأکید کرد و از مسئولین شهرستان خواست این موضوع را به عنوان یک مصوبه شورای فرهنگ عمومی دانسته و در حل مشکلات مزار شهدای شهرستان تسریع کنند.

حجت الاسلام باقری بناب تصریح کرد: در این خصوص به مسئولان شهرستان اتمام حجت می‌کنم.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات