2 پسربچه شاهد قتل هولناك پدر و مادر

ديشب برادرم علي – 30 ساله – كه به تازگي از همسرش جدا شده و با ما زندگي مي‌كرد به خانه آمد و بي‌دليل با پدر و مادرم درگير شد. سپس با طناب دست و پاي من و برادر 5 ساله‌ام را بست و در مقابل چشمانمان با شليك چند گلوله پدر و مادرمان را كشت
کد خبر: ۱۴۹۰۰۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۵ 19 February 2011
|
9312 بازدید
ایران: مرد مسلح كه در جنايتي هولناك پدر و مادرش را هدف شليك‌هاي مرگبار قرار داده و اجساد آنها را به آتش كشيده بود روي تخت بيمارستان شناسايي و دستگير شد. به گزارش خبرنگار جنايي ما، صبح پنجشنبه مرد ميانسالي وحشت‌زده با مأموران پليس تهران تماس گرفت و از جنايت هولناكي پرده برداشت. «من از بيرجند تماس مي‌گيرم و دقايقي قبل خواهرزاده 10 ساله‌ام از حوالي جاجرود تلفني به من خبر داد كه برادر بزرگش – علي – پدر و مادرشان را در خانه با شليك چند گلوله به قتل رسانده و اجسادشان را به آتش كشيده و فرار كرده است».

پس از اين تماس گروهي از مأموران كلانتري بومهن – شرق تهران – بلافاصله راهي خانه مورد نظر شدند. محمد 10 ساله به مأموران گفت: ديشب برادرم علي – 30 ساله – كه به تازگي از همسرش جدا شده و با ما زندگي مي‌كرد به خانه آمد و بي‌دليل با پدر و مادرم درگير شد. سپس با طناب دست و پاي من و برادر 5 ساله‌ام را بست و در مقابل چشمانمان با شليك چند گلوله پدر و مادرمان را كشت اما يك گلوله نيز به پاي خودش خورد كه مجروح شد، بعد هم اجساد را به حياط خانه برد و به آتش كشيد سپس در باغچه دفن كرد. چند ساعت بعد به سختي و با كمك برادرم توانستم دستم را باز كرده و تلفني اين حادثه هولناك را به دايي‌ام خبر دادم.

بدين‌ترتيب با اعلام موضوع به محمد شهرياري – بازپرس كشيك ويژه قتل – وي همراه تيمي از كارآگاهان به محل حادثه رفت. از آنجا كه احتمال مي‌رفت عامل جنايت براي مداواي پاي مجروحش به بيمارستان مراجعه كرده باشد كارآگاهان به تحقيق در اين شاخه عملياتي پرداختند و سرانجام متهم را در يكي از بيمارستان‌هاي تهران شناسايي و دستگير كردند.

وي به مسئولان بيمارستان گفته بود به علت اصابت گلوله اشتباهي هنگام شكار حيوانات مجروح شده است. مرد جنايتكار هنوز انگيزه جنايت هولناكش را فاش نكرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟