نفس‌هاي قاتل «نازنين» به شماره افتاد

«قاسم» - عامل جنايت –شامگاه 25 بهمن 88، دختر 8 ساله باجناقش به نام «نازنين» را با طرح نقشه‌اي به باغ‌هاي اطراف شهرستان «ني‌ريز» فارس كشاند و پس از آزار و اذيت قرباني‌اش وي را خفه كرد و جسدش را داخل گودالي انداخت.
کد خبر: ۱۵۱۱۳۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰ 01 March 2011
|
6475 بازدید
ایران: مرد شيطان‌صفت كه در جنايتي هولناك، دختر 8 ساله باجناقش را پس از آزار و اذيت به قتل رسانده بود، با تأييد نهايي حكم اعدامش در يك قدمي طناب‌دار قرار گرفت.

«قاسم» - عامل جنايت –شامگاه 25 بهمن 88، دختر 8 ساله باجناقش به نام «نازنين» را با طرح نقشه‌اي به باغ‌هاي اطراف شهرستان «ني‌ريز» فارس كشاند و پس از آزار و اذيت قرباني‌اش وي را خفه كرد و جسدش را داخل گودالي انداخت. اما سرانجام، كارآگاهان پليس به او مشكوك شده و 3 روز بعد او را دستگير و راز جنايت هولناك را افشا كردند.

«قاسم» در جلسه محاكمه شعبه چهارم دادگاه كيفري استان فارس با بيان جزئيات جنايت گفت: عصر روز حادثه در خانه مادر زنم مهمان بوديم كه «نازنين» از خانه بيرون رفت. من هم دنبالش رفته و او را سوار موتورم كردم. پس از اجراي نقشه‌ام، طلاهايش را سرقت كردم. مرد جنايتكار در حالي كه به يك بار اعدام و يك بار قصاص نفس محكوم شده بود با اعتراض به حكم مجازاتش ادعا كرد در بازجويي‌ها مورد شكنجه قرار گرفته است.

با اين حال قضات ديوان عالي كشور قصاص را تأييد اما حكم اعدام را نقض كردند. قاتل «نازنين» در جلسه محاكمه بعدي دادگاه غيرعلني به مرگ محكوم شد و با تأييد نهايي حكم اعدام، قرار است وي بزودي به دار مجازات آويخته شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟