انتقام دختر شیشه‌ای از زنان همسایه

گاهي اوقات از همسايه‌ها هم پول زور مي‌گرفتم تا اين‌كه چند هفته پيش متوجه شدم 3 زن همسايه با شكايت از من در دادسرا، قصد زنداني كردن مرا دارند.
کد خبر: ۱۶۲۶۵۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵ 04 May 2011
|
7480 بازدید
جام جم: دختر معتاد كه در پي توهم ناشي از مصرف شيشه، قصد قتل 3 زن همسايه‌اش را داشت، پس از يك هفته فرار دستگير شد.

اوايل ارديبهشت امسال مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از سوءقصد به جان 3 زن همسايه‌اش در غرب تهران خبر داد.

ماموران با اعزام به محل حادثه، در تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند دختر يكي از همسايه‌ها كه معتاد است، پس از اين‌كه خواهر و مادرش را كتك زده و دست و پاي آنها را بسته، قمه به دست مقابل در خانه‌هاي ديگر رفته و از زنان آنجا خواسته از منازلشان خارج شوند.

وقتي زنان همسايه در برابر خواسته وي مقاومت كرده‌اند، او با كوبيدن قمه به در خانه‌هايشان قصد كشتن 3 زن را داشته؛ اما با اطلاع از اين‌كه پليس در جريان قرار گرفته، متواري شده است. به اين ترتيب ماموران با هماهنگي قضايي، زن صاحبخانه و دخترش را كه با دست و پاي بسته در يكي از اتاق‌ها زنداني بودند، نجات داده و براي تحقيقات به مركز پليس منتقل كردند.

در تحقيق از اين مادر و دختر مشخص شد، متهم فراري از 2 سال پيش، شيشه مصرف مي‌كرده و هر بار كه در كمپ ترك اعتياد بستري مي‌شده، 2 روز بعد از آنجا فرار مي‌كرده و پس از بازگشت به خانه، با تهديد از اعضاي خانواده پول زور مي‌گرفته است.

در ادامه ماموران متوجه شدند، دختر معتاد با سد كردن راه همسايه‌ها در پاركينگ مجتمع، اموالشان را سرقت مي‌‌كرده و ساكنان مجتمع امنيت جاني نداشته‌اند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، جستجوهاي پليسي براي دستگيري دختر معتاد ادامه يافت تا اين‌كه 2 روز پيش متهم فراري هنگام پرسه زدن در يكي از محله‌هاي مركزي شهر شناسايي و دستگير شد.

انتقام از 3 زن همسايه

دختر معتاد در بازجويي به پليس گفت: مصرف شيشه، عواطف مرا نسبت به خانواده‌ام و همسايه‌ها از بين برده است. براي تهيه موادمخدر، مادر و خواهرم را كتك مي‌زدم و از آنها پول مي‌گرفتم و هر بار كه پول نمي‌دادند، اثاثيه خانه را به‌هم ‌مي‌ريختم.

متهم بازداشت شده افزود: گاهي اوقات از همسايه‌ها هم پول زور مي‌گرفتم تا اين‌كه چند هفته پيش متوجه شدم 3 زن همسايه با شكايت از من در دادسرا، قصد زنداني كردن مرا دارند.

دختر معتاد ادامه داد: از آن موقع به فكر انتقام از اين 3 زن بودم كه آن شب، مادر و خواهرم متوجه ماجرا شدند و خواستند مانع من شوند كه بشدت كتكشان زدم و دست و پايشان را بستم. پس از مصرف شيشه قمه به دست با حضور در مقابل خانه‌هاي 3 زن همسايه و تهديد آنها، قصد كشتن آن 3 را داشتم.

بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه نهم دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 5 تهران روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟