36شاكي عليه كلاهبردار يك ميلياردي

شركت مذكور اقدام به تبليغات در رسانه‌هاي محلي مي‌كرد با اين موضوع كه در قبال مبالغي كه از مشتريان خود مي‌گيرد وام كلان و قابل توجهي در اختيار مردم قرار مي دهد.
کد خبر: ۱۸۴۸۰۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۴ 20 August 2011
|
3675 بازدید
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري كلاهبردار يك ميليارد ريالي در تبريز خبر داد و گفت: فردي كه با قول تهيه وام از 36 نفر كلاهبرداري كرده بود توسط اين پليس دستگير شد.

قنبر مداحي اظهار داشت: در پي گزارشات واصله مبني بر فعاليت شركتي با عنوان معلوم در زمينه تهيه وام براي مردم، پليس آگاهي استان تحقيقات نامحسوس خود را در اين زمينه آغاز كرد.

وي افزود: شركت مذكور اقدام به تبليغات در رسانه‌هاي محلي مي‌كرد با اين موضوع كه در قبال مبالغي كه از مشتريان خود مي‌گيرد وام كلان و قابل توجهي در اختيار مردم قرار مي دهد.

مداحي ادامه داد: پليس آگاهي با در نظر گرفتن احتمال كلاهبرداري، موضوع را مورد بررسي غيرمحسوس قرار داد و از نيت‌ فريب‌كارانه‌صاحب شركت اطمينان حاصل كرد و به اطلاع مراجع قضايي رساند و از آنجا كه تا آن زمان شاكي خصوصي مراجعه نكرده بود از اقدامات بيشتر بازماند.

اين مسئول عنوان كرد: عوامل اين پليس به محل مراجعه كرده و مراجعان را به طور نامحسوس از اين امر با خبر كرد، ولي افراد فريب كلاهبرداران را خورده بودند.

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي ابراز داشت: با گذشت چند روز دفتر شركت مذكور تعطيل و مديرعامل آن متواري شد و 36 نفر به پليس مراجعه و از فرد مذكور شكايت كردند و به اين ترتيب با هماهنگي مراجع قضايي اقدامات لازم براي شناسايي و دستگيري متهم آغاز شد.

مداحي تصريح كرد: با وجود آنكه تنها يك شماره تلفن از متهم در دسترس بود، پليس با انجام تحقيقات بيشتر و با هماهنگي اداره اطلاعات جنايي متهم به هويت «الف - ش» رديابي شده و با يك اقدام ضربتي دستگير شد.

وي ضمن اعلام اينكه متهم با قرار مناسب روانه زندان شد، اذعان داشت: كل مبلغ كلاهبرداري طبق شكاياتي كه تا كنون به دست پليس رسيده در حدود يك ميليارد ريال است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟