با تشکر،سرویس با بینندگان ،
مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با
بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب
کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با
این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای
اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
احتراما به استحضار می رساند بنده و بسیاری دیگر از متقاضیان تلفن ثابت در محله حکیمیه تهران، خیابان خرم، خیابان سحر بیش از شش ماه است که در انتظار پاسخگویی مسوولان مرکز تلفن شهید آل اسحاق قرار داریم و متاسفانه تاکنون هیچ پاسخ روشنی دریافت نکرده ایم. مراجعات مکرر ما به این مرکز بی نتیجه مانده و از زمانی که وعده دوماهه داده اند شش ماه سپری شده. جای تعجب دارد که در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یک خط تلفن ثابت باید بیش از شش ماه منتظر ماند و جالبتر آنکه به مراجعات مکررمتقاضیان اعتنایی نمی شود. حتی پیگیری های ما از اداره مخابرات منطقه شرق تهران و استان تهران نیز بی نتیجه مانده و همچنان به ما وعده می دهند. این در حالی است که مدیران ارشد مخابرات در رسانه ها همواره مدعی هستند که تحویل خط تلفن ثابت به کمتر از یک هفته رسیده است.
خواهشمند است این موضوع را پیگیری بفرمایید.
پاسخ:
باسلام و احترام
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 95/10/06 آن سایت خبری تحت عنوان«مشکل واگذاری تلفن در مخابرات آل اسحاق» به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، عملیات توسعه در محدوده آدرس اعلام شده در حال انجام است و ظرف مدت دو ماه آینده خطوط تلفن متقاضیان بر اساس نوبت و اولویت واگذار می شود.
حسنعلی ذوالفقاری