ملت ایران با وحدت در مقابل تصمیمات آمریکا می ایستد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران و قوای سه گانه با وحدت و همدلی در مقابل تصمیمات آمریکا می ایستند و مانع تحقق برنامه های آنان می شوند.
کد خبر: ۷۹۷۹۱۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 10 May 2018
|
2365 بازدید

احمد امیرآبادی در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: در طول 40 سال بعد از انقلاب اسلامی ما همواره شاهد تهدیدات آمریکا بوده ایم و این موضوع جدیدی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: در طول این سال ها ثابت شده مواقعی که ملت ایران وحدت داشته اند، جناح های سیاسی به حواشی نپرداختند ، سه قوه در راستای خدمتگزاری به ملت قدم برداشتند و وظایف خود را بر اساس قانون انجام دادند ما پیروز و موفق شده ایم.
نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: امروز که آمریکا جنگ روانی علیه ملت ایران شروع کرده است، ما بیش از گذشته به وحدت و انسجام نیاز داریم و نباید هم اکنون برخی تسویه حساب های سیاسی و جناحی صورت گیرد.

امیرآبادی ادامه داد: هر چه امروز قوای سه گانه به حل مشکلات معیشتی مردم بپردازند برنامه های ترامپ در داخل کشور تاثیر نخواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: پیش از این هم آمریکایی ها از برجام خارج شده بودند و خروج کنونی آن ها تاثیر زیادی نخواهد داشت. بعد از روی کار آمدن ترامپ تهدیدها و کارشکنی ها تشدید شد و آنان اجازه ندادند کشورهای اروپایی با ما خوب همکاری کنند؛ از این رو آمریکا اصلا در برجام نبود که بخواهد خارج شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟