برنده شدن در قرعهکشیهای واقعی با جوایزی هیجانانگیز، به آرزویی دست نیافتنی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است و عده زیادی نسبت به نحوه انجام قرعهکشیها و صحت نتایج تردید دارند و به همین دلیل ممکن است در کمپین های قرعه کشی شرکت نکنند. اما برند محبوب رانی به دفعات ثابت کرده که برندی قابل اعتماد و با صداقت است که ضمن رفع تمام شک و تردیدها،آرزوی صدها نفر را به واقعیت تبدیل کرده است.
شرکت تجارت شرق ایندستریز با برند مشهور و محبوب "رانی" امسال هم در ادامه کمپین هیجانانگیز سال گذشته "با خوردن و نوشیدن رانی BMW ببر"، کمپین "جایزه رانی" را برگزار کرد. در کمپین سال گذشته، این شرکت با اهدای خودروی BMW به یک جوان خوششانس از روستای گوارشک از توابع مشهد توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
اما امسال رانی با اجرای کمپین پر جایزهی"جایزه رانی" تصمیم گرفت شادی و لذت شیرین برنده شدن را به صدها نفر هدیه کند!
قرعهکشیهای هیجانانگیز "جایزه رانی" در سال 99 به مدت 8 هفته، از 6 اردیبهشت تا 3۱ خرداد به انجام رسید و هر هفته به ۵۲ برنده خوش شانس جایزههای نقدی اهدا شد. این جوایز شامل 2 جایزه 30 میلیون تومانی و50 جایزه 1 میلیون تومانی بود که در مجموع به ۴۱۶ برنده خوش شانس در اقصی نقاط ایران از جمله استانهای تهران، البرز، اصفهان، شیراز ، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان، سمنان، آذربایجان شرقی و ... تعلق گرفت.
همچنین رانی یک هفته پیش از شروع این کمپین، به منظور ایجاد حس مثبت و قدردانی از همراهی شرکت کنندگان در کمپین سال گذشته، به قید قرعه از میان این افراد به 50 نفر جوایز یک میلیون تومانی اهدا کرد.
رانی مفتخر است که در کمپین "جایزه رانی" علاوه بر اهدای جوایزی به ارزش۸۸۰ میلیون تومان به ۴۱۶ برنده خوششانس، شوق، خوشحالی و امید را به آنان هدیه داده است. همچنین به منظور جلوگیری از هرگونه ابهام تمامی کارکنان شرکت تجارت شرق ایندستریز از شرکت در این قرعهکشی منع شده بودند تا ضمن اعلام حسن اخلاق، گام بلندی در اجرای تعهد به مشتری نهایی برداشته شود.
قرعهکشی هفتگی "جایزه رانی" شنبه هر هفته با حضور ناظر صدا و سیما در شفافیت کامل انجام شد و ویدیوهای کامل مرتبط با قرعهکشی هر هفته، در اینستاگرام، وبسایت رانی و آپارات رانی قرار گرفته است. همچنین خلاصه مراسم قرعه کشی از شبکه های مختلف صداوسیما پخش شد.
انتهای رپرتاژ آگهی/