آخرین آمار کرونا در ایران تا نوزدهم آذر/ مرگ و میر صفر و یکی در ۱۸ استان

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۹ میلیون و ۶۸۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۵۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۵۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 10 December 2021
|
16591 بازدید
|
۵
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۴۲۴ دوز اول و ۴۹ میلیون و ۴۵ هزار و ۴۰۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۵۷۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۹ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۰۶ دوز واکسن در ایران که ۳۰۰ هزار و ۱۶۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۹۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۴۹۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۴۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۶۰۳ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۱۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

در شبانه روز گذشته ۱۸ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند. در استان‌های لرستان، گیلان، گلستان، قم، مرکزی، هرمزگان، بوشهر، خراسان شمالی و سمنان، هیچ موردی از مرگ بیماران کرونایی گزارش نشده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، اردبیل، همدان، مازندران و خوزستان، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت شده است.

همچنین ۳۱۵۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۹ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۸۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر دو شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
چرا در حالی که تعداد مبتلایان کاهش پیدا کرده، تعداد بستری ها بالا رفته؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
حتما دیر مراجعه کردن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
انصافا توی این تقریبا یک سال هر چقدر به مردم سخت گذشت و عزیز از دست دادند الحمد الله برای کاسبان تحریم واکسن فواید بی شمار داشت!! و همه آنها توانستند گلیم خودشان را از آب بکشند و پست ومقام برای خودشان دست وپا کنند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
آقای باهنر فرموده اند که ما فکر می‌کردیم 150 میلیون دوز واکسن را می‌توانیم تولید کنیم ولی نتوانستیم!! بنا براین به سراغ واردات رفتیم!؟ آقای باهنر و دیگران عزیزان هیئت حاکمه این خبر را بخوانید '' مرگ صفر ویک در هیجده استان'' !! قابل توجه اینکه این کاهش بعد از واکسیناسیون صورت گرفته آقایان میدانید با مردم چه کرده اید!؟ میدانید فاصله روزی 700_800 نفر که قبل از واکسیناسیون اعلام می‌کردید با 70 نفر بعد از واکسیناسیون چقدر است اینها همه انسان بودند فقط یک شماره نیستند!! خدا خودش فکری به حال شما کند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
خوشحالم از اینکه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حرف دل ما را راجع به مخبر در حضور ابراهیم رئیسی زدند ما که هیچ وقت نمی‌توانستیم حرفمان را راجع به کوتاهی مخبر در مورد تولید واکسن و سر کار گذاشتن مردم را به رئیسی بزنیم!! گرچه فکر نمی‌کنم گوش شنوایی باشد ولی باز هم دم‌شان گرم
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟