بشقاب دیوار کوب پرنده به حراج گذاشته شد

امروزه بشقاب دیوارکوب پرنده به دلیل کیفیت بسیار بالا، ظاهر زیبا و طرح جذابی که دارد مورد پسند و توجه افراد زیادی قرار گرفته و همواره خریداران می توانند این کالای با کیفیت را ضمن پرداخت بهای مناسب خریداری نمایند.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 16 September 2022
|
12451 بازدید

یکی از زیباترین و جذاب ترین طرح هایی که برای انواع بشقاب دیوارکوب در نظر می گیرند، طرح پروانه و سایر پرنده ها است که نماد بسیاری از خوبی ها هستند. همواره باید بدانید که بشقاب دیوارکوب پرنده طرح پروانه از زیباترین محصولات به شمار می‌ آید که شما می توانید برای فضاهای مختلف از آنها استفاده کنید. امروزه با پیشرفتی که فضای مجازی داشته است و در اختیار داشتن گوشی های تلفن همراه شما می توانید به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را از سایت آراد برندینگ به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

بشقاب دیوار کوب پرنده به حراج گذاشته شد

اگر برای خرید انواع ظروف و کالای دکوری به فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که کالاهای زیادی با طرح فلامینگو در بازار عرضه می شوند، که یکی از بهترین آنها بشقاب دیوارکوب طرح فلامینگو می باشد.

تولیدکنندگان برای ساخت این بشقاب های دیوارکوب از متریال درجه یک استفاده کرده و سعی دارند طرح و نقش فلامینگو را با مهارت کافی بر روی این دیوارکوب ها حک نمایند.

شما می توانید یکی از زیباترین طرح هایی که بر روی این بشقاب ها پیاده می‌ شود که را خریداری و همواره از آن لذت ببرید. یکی از زیباترین طرح ها، منظره پاییزی بوده که بر روی انواع بشقاب دیوارکوب هک خواهد شد. تولیدکنندگان سعی دارند تا به صورت دست‌ ساز انواع نقاشی های پاییزی را با استفاده از رنگ های روغنی و مقاوم بر روی بشقاب های دیوارکوب هک کرده و در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار دهند. 

بشقاب دیوارکوب پرنده

یکی از بهترین و زیباترین دکوری هایی که می توانید برای فضاهای مختلف استفاده کنید، انواع بشقاب دیوارکوب مینا کاری و پرنده که با طرحهای زیبا در بازار عرضه می‌ شوند.‌ امروزه بشقاب دیوارکوب پرنده به دلیل کیفیت بسیار بالا، ظاهر زیبا و طرح جذابی که دارد مورد پسند و توجه افراد زیادی قرار گرفته و همواره خریداران می توانند این کالای با کیفیت را ضمن پرداخت بهای مناسب خریداری نمایند.

طرح پرنده از زمان های گذشته تاکنون یکی از طرح های پرفروش بوده که بر روی انواع قاب عکس های مختلف و یا بشقاب های دیوارکوب اجرا می‌ شد، و البته با دکوراسیون های مختلف هم همخوانی کامل داشته و برای فضاهای کلاسیک و مدرن نیز کاربرد خواهد داشت.

بشقاب دیوار کوب پرنده به حراج گذاشته شد

شما می توانید از انواع بشقاب دیوارکوب طرح پرنده علاوه بر محیط های خانگی، برای محیط کار، سالن های پذیرایی، اتاق خوابها، رستورانها و کافی شاپها نیز از آن استفاده نمایید. از جمله بشقاب های دیوارکوب که طرفدار زیادی دارد می توان بشقاب دیوارکوب انگلیسی را نام برد در زمانهای گذشته هنرمندان انگلیسی اقدام به ساخت و طراحی بشقاب هایی با طرح های ساده مانند گل و طبیعت و غیره کردند که برای سرو غذا استفاده نمی شد این بشقاب ها برای تزیین دیوارهای منزل به کار می رفت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هنرمندان انگلیسی کار خود را توسعه دادند و تصمیم گرفتند بشقاب با طرح های خاص تری را طراحی کنند.

در واقع با مطالعه تاریخ می توان به تاریخچه بشقاب دیوارکوب و اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورد، در زمان گذشته  از این بشقاب به عنوان تحفه و هدیه ارزشمند به پادشاهان ممالک دیگر استفاده می شد و در اکثر مواقع تصویر پادشاه به همراه ملکه بر روی بشقاب طراحی می شد که برای امرای کشورهای دیگر بسیار زیبا و جذاب بود و آن را به دیوار کاخ خود به عنوان یادگاری نصب می کردند.

بشقاب دیوارکوب فرانسوی

انواع مختلفی از بشقاب دیوارکوب وجود دارد یکی از آنها بشقاب دیوارکوب فرانسوی است که با ترکیب رنگ و طرح های خاص و منحصر به فرد عرضه و ارائه می شود که مورد پسند و علاقه همگان قرار دارد این بشقاب ها برگرفته از آثار تاریخی و کهن فرانسه هستند.

یکی از طرح های بسیار رایج بر روی این بشقاب، طرح برج ایفل است این طرح با ظرافت بسیار زیاد بر روی بشقاب کشیده می شود گویا ماکتی کوچک از برج ایفل است و با رنگ های متنوع رنگ آمیزی می شود که به جرات می توان گفت یک شاهکار هنری است.

بشقاب دیوار کوب پرنده به حراج گذاشته شد

با نصب آن بر روی دیوار می توان فرانسه و برج ایفل را برای خود تداعی کرد در واقع اگر به فرانسه سفر کردید می توانید بشقاب دیوارکوب فرانسوی را به عنوان سوغاتی ارزشمند برای عزیزان خودتان همراه بیاورید. این بشقاب ها به صورت تکی و یا در تعداد مختلف به صورت یک اندازه و یا در اندازه های متفاوت در بازار عرضه می شوند که می توانید با خرید آنها فضای زیبا برای محیط زندگی خود فراهم سازید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟