دستگيري دو خارجي در قضيه شركت هرمي اوريف‌ليم

حسن رادمرد رئيس مرکز تجار وزارت بازرگاني ايران ايران نيز گفت: مديران اين شرکت درباره فروش الزامي محصولات خود و اخذ حق عضويت و استخدام اعضا به عنوان مشاور پاسخ قانع کننده اي نداشتند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲ 24 August 2010
|
4634 بازدید
رسانه‌هاي غربي از دستگيري دو غيرايراني در قضيه برخورد با شركت هرمي اوريفليم خبر مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار بين‌الملل آتي نيوز، پنج نفر از مديران ارشد شرکت لوازم آرايشي اوريف‌ليم سوئد در تهران دستگير شده و دفتر اين شرکت را نيز به اتهام فعاليت در قالب يک طرح هرمي گسترده بسته شد.

با اين حال گابريل بنت مدير مالي شرکت اوريفليم به خبرگزاري فرانسه گفت: مسئولان ايراني بدون اطلاع قبلي روز يکشنبه وارد دفتر اوريفليم در تهران شده اند و آن را بسته اند.

وي افزود: ما با سفارت سوئد در تهران در تماسيم تا از علت اين موضوع مطلع شويم و کارکنانمان را آزاد کنيم.

به گفته بنت، يک سوئدي و يک خارجي ديگر از جمله افرادي هستند که دستگير شده‌اند.

وي كه تلاش داشت، فعاليت هرمي اين شركت را توجيه كند، اينگونه عملكرد اوريف‌ليم را تشريح كرد: نوع فعاليت ما دادن اين فرصت به 40 هزار ايراني عمدتا خانم است که از طريق فروش مستقيم درآمد کسب کنند ! از اين رو دستگيري اين افراد ممکن است نشانه آن باشد كه شرايط کار در ايران سخت‌تر شده است !!!

حسن رادمرد رئيس مرکز تجار وزارت بازرگاني ايران ايران نيز گفت: مديران اين شرکت درباره فروش الزامي محصولات خود و اخذ حق عضويت و استخدام اعضا به عنوان مشاور پاسخ قانع کننده اي نداشتند.

به گزارش اتي نيوز، بازار ايران 20درصد از فروش اوريفليم را در آسيا به خود اختصاص داده است اين شرکت در سه ماهه دوم امسال در بازار آسيا، 39 ميليون و 200 هزار يورو فروش داشت.

بدنبال انتشار خبر بسته شدن دفتر اوريفليم در ايران ارزش سهام اين شرکت در بازار بورس استکهلم سه و 36 صدم درصد کاهش يافت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟