دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور

دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری شرکت کرمان موتور (KITONEXT) دوم آبان 1403 در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۱۸۰
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ 22 October 2024
|
361 بازدید

دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور

کرمان موتور دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری خود را با چند محور اصلی برای نوآوری در صنعت خودروسازی و خودروهای هوشمند برگزار می‌کند.

دومین رویداد کیتونکس KITONEXT با حضور سامان فیروزی، مدیرعامل کرمان موتور به همراه سخنرانی مدعوین از وزارت صمت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، اداره استاندارد و روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه های برتر کشور انجام می‌شود. همچنین شرکای خارجی کرمان موتور به همراه مهمانانی از کشور روسیه در کنار مدیران ارشد کرمان موتور در این رویداد حضور خواهند داشت.

از محورهای اصلی این رویداد می­توان به ناترازی انرژی، کاهش انتشار آلاینده‌ها، حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها، مواد پیشرفته در خودرو، پیشرانه‌های نوین، خودروهای هوشمند و روش‌های پیشرفته خودروهای فرسوده اشاره نمود.

کرمان موتور در این رویداد برنامه‌ها و نیازهای فناورانه و نوآورانه خود را مطرح می‌کند؛ از این رو از شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها، اعضای هیئت علمی و نخبگان علمی-صنعتی جهت مشارکت در برنامه‌ها و نیازهای شرکت، دعوت می‌کند تا در این رویداد حضور داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت کرمان موتور kermanmotor.com برای ثبت نام اقدام کنند.

اولین مسابقه طراحی خودرو کرمان موتور

نخستین دوره مسابقه طراحی خودرو کرمان موتور همزمان با دومین رویداد KITONEXT با دو محورِ اصلی طراحی خودرو سواری شاسی بلند (SUV) و طراحی خودرو سواری سدان کلاس D برگزار می‌شود. بیش از 200 طرح برای شرکت در این مسابقه ارسال شده است که طرح‌های برتر در این رویداد معرفی می‌شوند که طراحان منتخب از طرح‌های خود دفاع کرده و به طرح برتر این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات