قطره‌های خون سرنخی از قتل 2 برادر سالخورده

متهم 42 ساله در بازجویی‌های پلیسی قصد انحراف پلیس و مسیر تحقیقات‌ را داشت و منکر ارتکاب هرگونه عمل خلاف بود اما ماموران پلیس پس از یافتن شماره تلفنی روی اسناد بانکی با آن تماس گرفتند.
کد خبر: ۱۳۵۹۴۵
|
۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۴ 13 December 2010
|
4378 بازدید
وطن امروز: عاملان قتل 2 برادر سالخورده در بلوار بعثت نیشابور دستگير شدند.

ابوالقاسم باروح، رئیس پلیس نیشابور اظهار کرد: تیم گشت کلانتری 11 طالقانی نیشابور اواخر شب شنبه در خیابان حصار به یک مرد که مقدار زیادی پول و مدارک و اسناد بانکی به همراه داشت مظنون شدند.

وی افزود: وجود چند قطره خون در میان انگشتان این مرد که سعی در پنهان کردن آن داشت شک پلیس را برانگیخت. فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم 42 ساله در بازجویی‌های پلیسی قصد انحراف پلیس و مسیر تحقیقات‌ را داشت و منکر ارتکاب هرگونه عمل خلاف بود اما ماموران پلیس پس از یافتن شماره تلفنی روی اسناد بانکی با آن تماس گرفتند.

باروح عنوان کرد: در پی این تماس تلفنی پلیس به سرنخ‌هایی از نشانی خانه صاحب اسناد دست یافت و ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شده و این خانه بازرسی شد. وی تصریح کرد: با کشف 2 جسد غرق به خون، تحقیقات پلیسی روند دیگری به خود گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: متهم که با وجود شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید در حضور بازپرس ویژه قتل اعتراف کرد از مدتی پیش به این خانه رفت و آمد داشته و پس از اطلاع از وجود پول در خانه نقشه سرقت را طراحی کرده و در فرصتی مناسب وارد خانه شده و 2 برادر را با ضربات بیل به قتل رسانده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟