آگهي استخدام، حيله زوج جنايتكار

روز حادثه «سوسن» هم براي استخدام به كارگاه مخروبه آمده بود كه شوهرم غلام او را با آبميوه مسموم بيهوش كرد و بعد هم دختر جوان را كشت و جسدش را مثله كرد. انگيزه قتل هم فقط سرقت اموال و طلاهاي مقتول و ترس از دستگيري بود.
کد خبر: ۱۴۱۴۲۰
|
۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۷ 10 January 2011
|
10221 بازدید
ایران: دختر جوان زماني كه براي استخدام به كارگاه متروكه مي‌رفت گمان نمي‌كرد در دام زوج جنايتكار گرفتار شده است.

عصر سه‌شنبه – هفتم دي – خانواده دختر جواني به اداره آگاهي ورامين رفته و از ناپديد شدن مرموز او خبر دادند.

آنها به كارآگاهان گفتند: «سوسن» ساعاتي قبل از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است.

با طولاني شدن غيبتش به هر جا كه احتمال مي‌داديم رفته باشد سر زديم اما هيچ اثري نيافتيم!پس از اين شكايت تيمي از مأموران به تحقيق در اين‌باره پرداخت و در نخستين گام دو فرضيه فرار از خانه يا قتل دختر جوان را مطرح كرد.

وقتي در تحقيقات محلي مشخص شد «سوسن» داراي حسن شهرت بوده و هيچ انگيزه‌اي براي فرار از خانه نداشته احتمال فرار از خانه كمرنگ شد و فرضيه قتل قوت گرفت.

از سوي ديگر اعضاي تيم جنايي وقتي دريافتند روز حادثه «سوسن» از استخدام در يك كارگاه سخن گفته است، سرانجام مأموران كارگاه غيرفعال چرم‌سازي را در حاشيه ورامين يافتند.

بلافاصله نيز زن جواني را شناسايي كرده و تحت بازجويي قرار دادند. وي كه منكر آشنايي و اطلاعي از سرنوشت «سوسن» بود ابتدا سكوت كرد. اما در تحقيقات فني تخصصي گفت: همزمان با پخش آگهي استخدام در شهر، من و شوهرم به فكر سرقت از مراجعان افتاديم. روز حادثه «سوسن» هم براي استخدام به كارگاه مخروبه آمده بود كه شوهرم غلام او را با آبميوه مسموم بيهوش كرد و بعد هم دختر جوان را كشت و جسدش را مثله كرد. انگيزه قتل هم فقط سرقت اموال و طلاهاي مقتول و ترس از دستگيري بود.پس از اين اعترافات «غلام» نيز دستگير شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟