نشاني مادر گمشده در حرم مطهر رضوي(ع)

زن كينه توز، نوه‌اش را ربود و او را به زوجي در مشهد سپرد. 15 سال پس از اين ماجرا نيز پسر نوجوان به هويت اصلي‌اش پي برد و جست‌وجوهاي گسترده براي يافتن مادر و پدر اصلي‌اش را آغاز كرد.بالاخره جست‌وجو‌هاي 15 ساله شبانه روزي‌اش نتيجه داد
کد خبر: ۱۴۷۵۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳ 12 February 2011
|
3967 بازدید
ایران: مادر و فرزندي كه حدود 30 سال قبل و در پي اختلاف‌هاي خانوادگي از هم جدا افتاده بودند پس از سال‌ها چشم‌انتظاري به هم رسيدند. اين زن سال 59 پسرش را در يكي از بيمارستان‌هاي اروميه به دنيا آورد اما پس از چند روز مادر شوهرش كه مخالف ازدواج عروس و پسرش بود نقشه شومي را اجرا كرد.

زن كينه توز، نوه‌اش را ربود و او را به زوجي در مشهد سپرد. 15 سال پس از اين ماجرا نيز پسر نوجوان به هويت اصلي‌اش پي برد و جست‌وجوهاي گسترده براي يافتن مادر و پدر اصلي‌اش را آغاز كرد.بالاخره جست‌وجو‌هاي 15 ساله شبانه روزي‌اش نتيجه داد و يك روز پسر جوان كه در حرم امام رضا(ع) دخيل بسته بود بطور معجزه‌آسا از طريق يكي از آشنايان، مادرش را پيدا كرد و قرار است مادر و فرزند پس از 30‌سال با هم ديدار كنند.

زن دل‌شكسته كه از يافتن پسرش بسيار خوشحال است گفته: «مادرشوهرم پس از ربودن پسرم نقشه‌اش را پيش‌برد و بعد هم باعث جدايي من و همسرم شد. در اين مدت براي يافتن پسرم تلاش‌هاي زيادي كردم حتي قصد داشتم از شوهرم نيز شكايت كنم اما به لطف خدا آرزوي ديرينه‌ام تحقق يافته و آن را مديون امام رضا(ع) هستم.»
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟