ادامه رازگشايي از حادثه نيم قرن پيش

با توجه به قطعي نبودن نتيجه بررسي‌هاي اوليه، هنوز مشخص نيست كه اين اجساد به عمد درون چاه انداخته شده‌اند يا عوامل ديگري در اين حادثه كه سال‌ها از زمان آن مي‌گذرد، دخالت داشته است.
کد خبر: ۱۹۳۱۰۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱ 27 September 2011
|
6976 بازدید
جام جم: پس از گذشت 2 روز از پيدا شدن خودرويي با 4 جسد كه گفته مي‌شود 50 سال پيش بر اثر سيل در شبستر آذربايجان شرقي در اين محل مدفون شده است، تحقيقات در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

شنبه گذشته يك مقني براي گشودن دهانه يك چشمه قديمي در مسير شهرستان شبستر به خامنه داخل چاه شد كه در عمق 15 متري زمين و در محل انشعاب چاه يك خودروي قديمي را همراه بقاياي 4 جسد درون آن مشاهده و موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كرد.

با عزيمت ماموران به محل و گزارش موضوع به مسوولان قضايي، ساعتي بعد ماموران تشخيص هويت و پزشكي قانوني نيز براي بررسي اين موضوع در محل حضور پيدا كردند.

با شروع تحقيقات ابتدا فرماندار شبستر اعلام كرد 2 تا 4 جسد درون يك وسيله نقليه كشف شده و آزمايش‌هاي لازم براي تشخيص علت حادثه آغاز شده است.

ناصر قاسم‌زاده، رئيس دادگستري شبستر نيز در اين باره گفت: زمان دقيق فوت سرنشينان خودرو مشخص نيست ولي اين فرضيه وجود دارد كه احتمالا 50 سال پيش در پي يك سيل ويرانگر در شبستر اين خودرو با سرنشينانش در عمق زمين گرفتار شده باشند.

آخرين پيگيري‌ها

2 روز پس از كشف خودرو و اجساد در عمق 15 متري زمين، قاسم‌زاده به خبرنگار جام‌جم گفت: در حال حاضر تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد و استخوان‌هاي كشف شده شامل جمجمه و استخوان‌هاي دست است و براي بررسي و اعلام نظركارشناسي به پزشكي قانوني ارسال شده است.

وي افزود: با توجه به قطعي نبودن نتيجه بررسي‌هاي اوليه، هنوز مشخص نيست كه اين اجساد به عمد درون چاه انداخته شده‌اند يا عوامل ديگري در اين حادثه كه سال‌ها از زمان آن مي‌گذرد، دخالت داشته است.

سرهنگ مداحي، رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي نيز گفت: هنوز تعداد دقيق اجسادي كه درون خودرو كشف شده مشخص نيست؛ اما با توجه به تحقيقات اوليه احتمال اين‌كه تكه‌هاي استخوان مربوط به يك نفر است، قوت گرفته كه در اين ارتباط بايد پزشكي قانوني نتيجه نهايي را اعلام كند.

مداحي اضافه كرد: پس از كشف بقاياي خودرو و اجساد، پرونده به پليس آگاهي ارسال و در حال حاضر تحقيق درباره افراد گمشده سال‌هاي گذشته آغاز شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟