بازدید 20161
۸
پژمان درستکار کنار رادیک و تدیف

عکس مشترک سرمربیان ایران، آمریکا و روسیه

کد خبر: ۱۰۸۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 06 October 2021

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شب گذشته (13 مهر) با کسب 162 امتیاز و عنوان سومی جهان برای تیم ملی کشورمان همراه بود.

عکس مشترک سرمربیان ایران ، آمریکا و روسیه

شاگردان پژمان درستکار در این رقابت‌ها موفق به کسب 7 مدال شدند که سه مدال آن طلا بود و ایران برخلاف سال‌های گذشته که تنها با حسن یزدانی در مسابقات جهانی به مدال طلا رسیده بود، این بار با این کشتی‌گیر و همچنین کامران قاسمپور و امیرحسین زارع طلایی شد. سه کشتی‌گیر دیگر ایران نیز به فینال رسیدند که علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی مدال نقره را از آن خود کردند و مجتبی گلیج نیز که رسیدن به فینال را در 3 ثانیه از دست داده بود، به مدال برنز رسید.

اگر عرفان الهی نیز می‌توانست مدال برنز وزن 70 کیلوگرم را کسب کند، ایران شانس قهرمانی داشت. تیم روسیه با سرمربی همیشگی‌اش «جامبولات تدیف» با 173 امتیاز قهرمان جهان شد، آمریکایی‌ها با 168 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند و ایران با 162 امتیاز در رده سوم ایستاد.

طی روزهای گذشته بعد از طلایی شدن کشتی گیران ایران، چند باری سرمربی روس‌ها این مهم را به کادرفنی ایران تبریک گفت. او در پایان رقابت‌ها نیز ضمن تبریک به پژمان درستکار، خوش‌وبشی با او و همچنین امیرحسین زارع که در کنارش بود، داشت و کار جالبی که سنگین وزن ایران بعد از کسب مدال طلا روی تشک انجام داد و تاج و کمربند قهرمانی را بر سر و کمرش قرار داد، تکرار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چقد دوستی خوبه
من واقعا لذت میبرم این صحنه هارو میبینم
ان شاالله در صحنه های سیاسی هم دوست باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
من نمی دونم با ترامپ چطور می شه دوست شد؟؟؟ هان
ایول کیف کردم . ایران ، روسیه ، آمریکا . ۳ ابر قدرت در کشتی هستن . امیدوارم تو سایر بخش ها هم اثر قدرت و دوست باشند با یکدیگر .
افرین به این فهم و شعورشون...خود پسندی و بد خلقی و کم حوصلگی خیلی بده..درود بر همه کسایی که تخم دوستی و نشاط بین مردمو کشورهاشون میکارن..
به امید صلح جهانی
کاش چند سالی صلح امام حسن (ع) را الگو قرار دهیم.
مگه با گرگ می شود صلح کرد؟
اگر در تمام زمینه های دیگر سیاسی و اقتصادی هم یک داور بیطرف وجود داشت و تمام منازعه های سیاسی بدون هیچگونه لاپوشانی از تمام طرف ها حتی جمهوری اسلامی مثل جریان مک فرلین در دید تمام مردم جهان و ایران برگزار مشد آنوقت میدیدیم جهان چقدر به طرف صلح و دوستی بین ملت ها و دولت ها پیش خواهد رفتچرا که آکثر آنهایی که در ایران مرگ بر آمریکا و غرب میگویند اگر امکان داشته باشد جلوتر از سلطنت طلب ها به آمریکا و غرب برای خوشگذرانی می رون د مثل اکثر آقازاده ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات