بازدید 184794

چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

انتخابات زودهنگام دوره چهاردهم ریاست جمهوری که پس از شهادت آیت الله رئیسی به جریان افتاده است وارد چهارمین روز مهلت ثبت نام نامزد‌های ریاست جمهوری شد. تاکنون چهره‌های شاخصی مانند علی لاریجانی، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ 02 June 2024

چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

به گزارش «تابناک»؛ در حالی که همه منتظر بودند تا خرداد ۱۴۰۴ انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، اما شهادت رئیس جمهور در ۳۰ اردیبهشت ۴۰۳ همه چیز را تغییر داد و بدین ترتیب کاندیدا‌ها زودتر از موعد برای ثبت نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

اسامی کامل نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

حال امروز چهارمین روز از فرصت پنج روزه ثبت‌نام کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و پس از آن شورای نگهبان از ۱۵ خرداد به مدت هفت روز صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند تا در نهایت اسامی کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده در ۲۲ خرداد به وزارت کشور اعلام شود.

در ادامه به افراد شاخصی که تا این لحظه (ظهر روز یکشنبه) در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند، اشاره می‌شود.

روز اول

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مجلس شورای اسلامی، اولین داوطلب نامزدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. شعار انتخاباتی او جراحی مشکلات موجود و راهبرد محوری اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی است.

عباس مقتدایی نماینده سابق مجلس هم با شعار ایران ما و راهبرد محوری رسیدگی به همه بخش‌های جامعه / اتخاذ رویکرد‌های تمدن‌ساز برای ایران فردا به عرصه انتخابات پا گذاشته است.

از چهره‌های مطرح که در روز اول ثبت نام کردند سعید جلیلی است؛ وی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است، سابقه حضور در شورای امنیت ملی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور را دارد. جلیلی جز اولین نفراتی بود که وارد ساختمان میدان فاطمی شد.

شعار انتخاباتی او استمرار خدمت، صداقت و کارآمدی دولت و راهبرد محوری‌اش پیشبرد امور با عزم، اراده و برنامه / شکستن انحصار‌ها و برداشتن خط‌کشی‌های نادرست/ کار جهادی برای جهش بزرگ ایران است.

قدرتعلی حشمتیان، دبیر کل خانه احزاب نیز در روز اول ثبت‌نام کرد. او با راهبرد محوری تشکیل دولت رفاه در انتخابات حاضر شده است.

مصطفی کواکبیان هم جزء چهره‌های سیاسی مطرحی بود که حضورش را رسانه‌ای کرد. شعار انتخاباتی او «صداقت با مردم» است.

چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

روز دوم

در روز دوم علی لاریجانی پا به ساختمان وزارت کشور گذاشت و برای ثبت نام این دوره از انتخابات اعلام آمادگی کرد. "ملت قوی، دولت زمینه‌ساز" شعار انتخاباتی لاریجانی در چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

دو نماینده سابق مجلس محمود احمدی‌بی‌غش و محمد خوش‌چهره به ترتیب دومین و سومین چهره‌های روز دوم ثبت‌نام بودند.

ازچهره‌های دیگر در دومین روز عبدالناصر همتی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام خود را رسانه‌ای کرد.

چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

روز سوم

مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، زهره الهیان، محمدرضا میرتاج الدینی، فداحسین مالکی، حبیب الله دهمرده و سید احمد رسولی نژاد چهره‌هایی بودند که امروز در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ثبت نام کردند.

سید احمد رسولی نژاد نماینده ادوار مجلس بعنوان اولین کاندیدا در سومین روز ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد. او بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار تبلیغاتی اینجانب دولت خوب، اقتصاد خوب است.

سپس مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام مراجعه کرد. پزشکیان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرف‌های جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف می‌گذاریم و از خودمان حرف‌های دیگری می‌زنیم. باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وحید حقانیان  معروف به «سردار وحید» فعال سیاسی، از کسانی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. حقانیان پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. وی هم چنین تاکید کرد که با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران معرفی می‌کنم.

زاکانی شهردار تهران نیز پس از ثبت نام اظهار کرد: وی اظهار کرد‌: اکنون براساس وظیفه و با دعوت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردمی آمده‌ایم تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت صادقانه را در دولت خدمت محور قرار دهیم.

ایسنا در گزارشی اشاره کرد تا پایان سومین روز از ثبت‌نام‌ها از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در مجموع ۸۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کرده بودند که شامل ۸ زن و ۷۲ مرد بودند. مجموع ثبت‌نام‌شده‌ها هم به ۲۲ داوطلب کاندیداتوری رسید.

چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

روز چهارم

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهارمین روز با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
وی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آمده‌ام تا بار دیگر به ملت بزرگ ایران سلام کنم.
احمدی نژاد تاکید کرد مهمترین انگیزه هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم از طریق سامان بخشیدن به وضع اقتصادی کشور ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار پایان بخشیدن به رانت و انحصار و محدود ساختن دخالت‌های بی‌رویه دولت رفع موانع و گشایش هر چه بیشتر برای فعالان اقتصادی و کار آفرینان و بستر سازی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی خواهد بود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز در چهارمین روز ثبت نام کرد و در جمع خبرنگاران گفت: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی تداوم یابد.
وی بیان کرد شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سیدابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم.

 محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، صادق خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، حسین افشارزاده سرتیپ بازنشسته نیرو‌های مسلح آجودان ریاست‌جمهوری، حسینعلی قاسم‌زاده نماینده ادوار مجلس و مسعود زریبافان از جمله کسانی بودند که پیش از ظهر امروز ثبت نام کردند.

محمد مقیمی به خبرنگاران گفت: در حوزه علمی مدیریت آموخته‌های بسیاری دارم و در تلاشم با به کارگیری ایده‌های کارآفرینانه دولت کارآفرین و کابینه کارآفرین ایجاد کنم.

صادق خلیلیان هم گفت: باید با تشکیل دولت مقتدر و پایبندی به مبانی انقلاب مشکلات را جبران کنیم و در این مسیر به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فسادستیز نیاز داریم که اقتصاددان باشد

زریبافان هدف اصلی اش از حضور در انتخابات ریاست جمهوری را کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم بیان کرد.

حسینعلی قاسم‌زاده نیز اظهار کرد: معتقدم حاکمیت قانون در صورت صحت و جامعیت آن بهترین عامل تضمین‌کننده عدالت اجتماعی و مایه وصول و دسترسی همگان بر حق خویش است. تلاش مجدانه در چینش نیرو‌های متخصص و متعهد و رصد مستمر عملکردشان در حوزه وظایف و اهداف تعریف‌شده مهمترین هنر یک مدیر کارآمد است.

چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، تا روز چهاردهم خرداد ادامه دارد و کاندیدا‌ها با حضور در ستاد انتخابات کشور می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، کاندیدا‌های انتخابات ۱۵ روز (تا ۶ تیر) فرصت تبلیغات دارند. از ۷ تیرماه تبلیغات انتخاباتی ممنوع و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳۸
قحط الرجال که می گن یعنی این.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
فعلا نه
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
اصلا مگر رئیس جمهور در این کشور کاره ای هست؟ چه فرقی می‌کند کی بیاید کی نیاید؟
فقط اگر احمدی نژاد بیاد بالا رای میدم
۱
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
احمدی نژاد رو که رد صلاحیت میکنن
لاریجانی یا قالیباف از بین کسانی که ثبت نام کردن بهترن، هر چند کسانی که ثبت نام نکردن خیلی بهتر بودن!
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
!معلومه هنوز بیدار نشدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
متاسفم برايه شناختت از این دو نفر
احمدی نژاد حکم جهادم دهد ....سالارررررررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
احمدی نژاد
تا این لحظه سعید جلیلی اولین شانسه باید دید تا لحظات آخر چه کسانی ثبت نام میکنن
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
??
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
اگه تاج گردون صبت نام کنه حتمن رای میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
فقط احمدی نژاد
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
با چه معیاری سنجیدی مرد حسابی ضعیفترین
است و هیچ شانسی ندارد کاندید در همه ابعاد سعید جلیلی
فقط احمدی نژاد راست و باصداقت
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
خودشا خراب کرد احمدی نزاد
چه خبر ؟
تنها کسی که به زورشان میاد همین احمدی‌نژاد است و بس
فقط سعید جلیلی.
اگه احمدی نژاد بیاد رای میدم
حضور احمدی نژاد انتخابات رو پرشور میکنه
احمدی نژاد پادشاه قلبها
احمدی نژاد اوله لاریجانی دوم
محبوب مردم احمدی نژاد اومد خداروشکر
فقط احمدی نژادقدم به دیده منت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
یادتون رفته انگار که احمدی نزاد ۴سال دوم چکار اکرددوهفته ریاست جمهوری تعطیل کرد
عاقل ترین فقط لاریجانی است بقیه یا منفعل یا تندرو
چطوری نظر سنجی شده وقتی معلوم نیست چه کسانی رد صلاحیت میشن
بیخیال
احمدی نژاد که رد صلاحیت میشه
دیگه تکرار احمدی نژاد اشتباهه به خدا، یه زمانی من خودم رای دادم بهش الان انتظار دارم اینو تایید نکنن اصلا چون موضع خودش رو هم مشخص کرده الان هرچی مخالف نظام هستش طرفدار اینه.
پاسخ ها
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
احمدی نژاد بیاد دست دزدهارو رو میکنه
فقط،احمدی‌نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
به نطرمن اومدن احمدی نژاد اشتباه است منم اول دوره های قبل احمدی‌نژاد بودولی الان که باوری فقیح ناسازگار است نبایدتایید صپلاحیت بشود
همه از یک‌قماشند . محصولات ورشکستگی سیاسی ،اجتماعی،اقتصادی......
فقط‌احمدی‌نژاد
تنها کسی که میتونه کشور اداره کنه احمدی نژاد عزیز
اگر بیاد رای میدم اگر نیاد رای بی رای
تاالان جلیلی بالاتر است
فقط سعید جلیلی. بهترین گزینه برا ریاست جمهوری.باید بیشترین رای رو بیاره
تا پای جان برای احمدی نژاد و ایران
چشم انتظار احمدی نژاد ریس جمهور مردمی هستیم فقط بخاطر اون می‌رویم پای صندوق.تمام
رای ما جناب آقای مخبر
محمود احمدی نژاد بسیار مردی صادق است من نظرم احمدی‌نژاد مردی مسوولیت پذیر است
همین احمدی‌نژاد بنزین گران کرد با چند غاز یارانه این گرانبها بالا آمد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
یارانه ای که اون زمان میدادن میشد ۴۵ دلار یعنی ۳ میلیون تومن الان،مثل اینکه الان به ی خانواده پنج نفری پونزده میلیون بدن
اگر احمد نژاد باشه یاجلیلی رای می‌دهیم
من فقط اگه احمدی نژاد تایید بشه رای میدم در غیر اینصورت رای نمیدم
فقط احمدی نژادتجربه اجرا ازبخشداری تاریاست جمهوری رادا رد وتوان اجرایی چابکی دارد وشبیه اقای رئیسی است وازکارکردن خسته نمیشود
لاریجانی دقیقا مشابه روحانی است توانایی کاراجرایی جهادی ندارد
جلیلی فاقدتجربه اجرایی است ودرمباحث نطری دانشگاهی صاحب نطر است وبه درد ریاست جمهوری نمی خورد
وقتی احمدی نژاد مردمی باشد هیچ کسی شانس بردن نداره.. عشق فقط بابامحمود
فقط احمدی نژاد را عشق است تمام.
فقط احمدی نژادباش رأی میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
راست می گه احمدی نژاد بیاد مثل بچه ها قهر می کنه و مملکت رو ۴ سال ول می کنه به امون خدا کاری که روحانی تو دور دوم ریاست جمهوریش کرد
فقط دوس دارم آقای سید امیر حسین قاضی زاره هاشمی بنویسن... دیگه بیخیال بقیه
ان شائ الله فرد پیروز برای سربلندی ایران گام بردارد
فقط احمدی نژاد
فقط احمدی نژاد ولاغیر
درسته ،سعید جلیلی در حال حاظر در کل کشور بهترین گزینه است ومطمعا باشید که سعید جلیلی ریاست جمهور اینده است،انشا الله
درود خدا بر محمود احمدی نژاد
فقط احمدی‌نژاد
فقط احمدی نژاد.‌چون ثابت شده هست
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
مثل خودرو قرعه کشی کنید براریاست جمهوری
رأی ما ملت ایران فقط احمدی نجات
افای احمدی نژاد
فقططططط احمدی نژاد
سلام دروود بر مرد بزرگ وخدمت گذار واقعی مردم احمدی نژاد عزیز
فقط احمدی نژاد وبس
فقط احمدی نژاد وتمام
احمدی نژاد و عشقه
فقط رای خودم رو به صندوق صدقات میندازم
تورامن چشم درراهم....
فقط احمدی نژاد بیاد رای میدم
خواهشا به آدم های حراف رای ندید. اصلاح طلب و اصولگرا خودشون رو نشون دادن،به چهره ی فراحزبی برنامه دار رای بدید
رای فقط آقای احمدی نژاد خداکنه ردصلاحیت نشه رای شهرمون سلطانیه بزرگترین گنبد آجری جهان فقط آقای احمدی نژاد
اگه احمدی نژاد یه کاری برا قرارداد مستقیم شدن شرکتی ها بکنه عالی میشه مثل دوره قبل
آخه تا کی باید حق کارگر بره تو جیب کار فرماها
ای کاش بعد از صلاحیت افراد. کاندید مورد نظر خود را تبلیغ کنند واز تخریب دیگران پرهیز کنند اگر علاقه مند به کشورشان هستند
اگه احمدی نژاد بیاد من میرم رای میدم
فقط احمدی نژاد
احمدی نژاد
دوستان نظرات مختلف دارند ولی آنکه اصلح است کسی جز آقای جلیلی نیست
فقط احمدی نژاد
احمدی نزاد ، صادقی ،همتی
نگوییداحمدی نژادبگویید فرشته ای طرف حق تعالی بگوییدیاورمظلومان درودخداوندبراحمدی نژاد
فقط دکترمحموداحمدی نژاد .
رقابت بین علی لاریجانی ومحموداحمدی نژاد خواهد بود اگر صلاحیتشان تایید بشه وگرنه وحید حقانیان را دست کم نگیرید.
پزشکیان هم رای خوب میاره ولی فکرنمیکنم تاییدبشه
فقط احمدی نژاد. صادق. کاربلد. و...
فقط دکتر احمدی نژاد من یک احمدی نژادی هستم
ای کاش کمی هم به فکر حساب و کتاب آخرتشان می بودند. ای کاش مردم آگاهانه تصمیم بگیرند
بنظرم جلیلی از بقیه بهتره یک نگاه به کارنامه کاری ایشون که بندازی میفهمی که به هیچ عنوان خطای سیاسی و اقتصادی نداشته این یعنی ادم کار درست تا حالا وعده الکی و دروغ از ایشون ندیدم و همیشه راست حسینی حرف زده و عمل کرده
خدا به این ملت رحم کنه هرچی به اسامی نگاه میکنم اگر همشون یادم قاطی کنن یه رییس جمهور از توش در نمیاد
بنظرم باید بکسی رای داد که اهداف انقلاب ودر کنارش مشکلات مردم که سرمایه های اصلی هستند را دنبال کند از جوانان قافل نشدن دشمن روی جوانان سرمایه گذاری وسیعی کرده
فقطـــــــــ ـ ـــــــــــــــ محموداحمـــــــ ـــــــــی نژاد
بین این افرادی که ثبتنام کردند تنها فردی که بتونه ثبات برقرار بکنه تو جامعه ، آقای لاریجانی هست ،
احمدی نژاد
احمدی نزاد خوب نیست ایکاش آقای مخبر و قالیباف کاندید میشدن
اگه احمدی نژاد باشه رای میدم اگه نباشه ......
اگر احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه حتما رای میاره
سعید جلیلی از همه گزینه‌ها باتقواتر و انسان تر و با برنامه‌تر و بیشتر شبیه شهید رئیسی عزیز هست
اگه تایید بشه احمدی نژاد ولی بعید می دانم تایید بشه اگه تایید بشه رای گیری پور شور میشه ورای میاره
احمدی نژاد فقط عهده اینا میاد و بس
فعلا جلیلی از همه بهتره ، احمدی نژاد تو ملک ۱۸۰۰ متری زندگی میکنه پس دیگه اون‌احمدی نژاد قبل نیست
دو سه نفراینجا بااسامی متفاوت وناشناس پیامهای تکراری گذاشتن ونوشتن فقط احمدی نژاد.احمدی نژادهرکاروصحبتی میکنه فقط برای شادی دشمنان ایران وانقلاب میکنه احمدی نژاد دچاربیماری شخصیتی وحودشیفته ست
کاش دکتراحمدی نژاد درسال ۱۴۰۳ رییس جمهور بشوند چون در زمان ایشان همه چیزارزان بود مثلا قیمت یک پراید صفر هفت میلیون تومان تا چندسال بود رایی ما صدرصد دکتر احمدی نژاد عزیزو مردمی خواهد بود انشاالله
فقط احمدی جون
رأی ماآقای محموداحمدی نژاد واقعا.تا بوود چیزی برا مردم کم نذاشت یکم فکر کنیدخاهشاااا........
دوستان سعی کنید به کسی بی احترامی نکنید
به نظرم آقای جلیلی رای بیاره
فقط‌احمدی‌نژاد
بهترین گزینه تاالان احمدی نژاده بقیه بدرد نمیخورند با ۶میلیون همه را خونه دارکرد که بعد ۱۰سال هنوزخیلی ها قصد وام خونه ها را ندادند.همه روستاها وشهرهای کوچک فقط احمدی نژاد رامیشناسند.
به امیدخدا احمدینژاد رای میاره واقعن هدفش خدمت کردنه
همتی از همه بهتر با سواد اقتصاددان احمدی فقط جنجال وشلوغی
درود بر احمدی نژاد
احمدی نژاد تایید نمیشه .. لاریجانی و پزشکیان هم تایید نمیشن .. تنها گزینه سعید جلیلی
آزموده را آزمودن خطاست
احمدی نژاد اندازه کل تاریخ ایران پول نفت فروخت
درضمن رئیس جمهور قدرت چندانی ندارد
از بین افراد به نظرم سعید جلیلی کارنامه ی درخشان تری داره
اگه احمدی نژادیان رای میدم
احمدی نژاد مردمی و محبوب ملت باامدنش بهار میاید
حالا چه فرق میکنه کی ثبت نام کنه؟ آخرش ۴ تا از خودشون انتخاب میشن که مردم بهشون رای بدن
رای من دکتر احمدی نژاد فقط اگه شرکت کنم به احمدی رای مبدم. فقط احمدی نجات
سلام بررئیس جمهوری مردمی اقای احمدی نژاد عزیز
فقط احمدی نژاد
احمدی نژاد همه انرژی مردم را به حاشیه میبره وبا فرافکنی آرامش را از مردم میگیره.با رهبری هم که سر جنگ داره .بعد از مدتی قهر میکنه میره خونه دوباره دلار دوبرابر میشه.مردم باید دیونه باشند به این سرخوش رای بدهند.
با احمدی نژاد رای میدیم بدون احمدی نژاد تماشا میکنیم
فقط احمدی نژاد
فقط عامو محمود براش با هزینه خودم دفتر تبلیغات میزنم براش پول خرج میکنم ایشالله که تاید صلاحیت میشه
اگه راست میگن صلاحیت احمدی نژاد را تایید کنند تا ببینید چ کسی رای میاره وبه در مردم میخوره مردم دکتر احمدی نژاد را می‌خواهند
فقط احمدی نژاد رای میدم
فقططط احمدی نـــژاد
احمدی نژاد
فقط احمدی نژاد
فقط اجمدی نجات
همه روی هم جمع بشن یک درست درمان نمیشه
ب عشق محمود میایم
بنظرم فقط دکتر محمود احمدی نژاد با درد مردم آشناست ودرمونشم بلده خدا کنه رد صلاحیت نشه ?اگه خدایی نکرده رد صلاحیت شدن من. ب سعید جلیلی رای میدم ب
من قلبن میگم فقط دکتر آقای احمدی نژاد تمام
رای مافقط احمدنژادی جانم فدایش
فقط احمدی نژاد
اگر در صلاحیتی درکارنباشد فقط احمدی نژاد
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار