حمله کرونا به ورزشکاران المپیک در پاریس

لنی پالیستر و چند شناگر دیگر که مدعی کسب مدال در المپیک بودند به دلیل ابتلا به کرونا از دور رقابتها کنار رفته و قرنطینه شدند.
کد خبر: ۱۲۵۰۹۴۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ 30 July 2024
|
2690 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از ورزش سه، لنی پالیستر، شناگر استرالیایی از ماده شنای آزاد ۱۵۰۰ متر زنان المپیک کنار گذاشته شد. او که قرار بود امروز در این ماده به آب بزند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اتاقش قرنطینه شده است. 

پالیستر از جمله شناگرانی بود که در المپیک پاریس مدعی کسب مدال بودند. او در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در ماده مسافت طولانی مدال برنز گرفته بود، ولی در پاریس تصمیم گرفت از این ماده کناره‌گیری کند تا بتواند با آمادگی کامل در ماده چهار در دویست متر امدادی برای تیم ملی استرالیا شرکت کند. 

کمیته ملی المپیک استرالیا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که لنی پالیستر از شرکت در رقابت‌های شنای المپیک پاریس کنار گذاشته شده چرا که به ویروس کرونا مبتلا شده است. این بیانیه باعث نگرانی شدید بین سایر ورزشکاران المپیکی شده است. به خصوص بعد از آنکه شناگر بریتانیایی، آدام پیتی هم دیروز و تنها بیست و چهار ساعت بعد از کسب مدال نقره در ۱۰۰ متر پروانه به کرونا مبتلا شد. 

بر خلاف المپیک پیشین در توکیو و همچنین المپیک زمستانی در پکن در فرانسه هیچ تمهید خاصی برای محافظت از ورزشکاران مقابل کووید اندیشیده نشده و حالا با اعلام ابتلای این چند ورزشکار به ویروس کرونا نگرانی در دهکده بازی‌ها اوج گرفته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟