تابناک گزارش می دهد

تغییر قبله خاندان سعودی از مکه به اورشلیم!

شبکه العربیه عربستان برای اولین بار با یک مقام رسمی صهیونیست گفتگو گرفته است.
کد خبر: ۱۲۶۴۲۵۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ 07 October 2024
|
2506 بازدید

به گزارش خبرنگار تابناک، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با کانال خبری العربیه خواستار «برخاستن» مردم ایران و لبنان علیه جمهوری اسلامی و حزب الله شد.

به گفته او، همکاری اسرائیل و دیگر کشورهای منطقه می‌تواند منجر به تحقق آینده‌ای بهتر و ایجاد سازمانی مشابه ناتو به منظور جلوگیری از افراطی‌گری در خاورمیانه شود.

هرتزوگ در ارتباط با پاسخ احتمالی اسرائیل به حمله موشکی هفته گذشته جمهوری اسلامی به کشورش گفت: «سرگرم محاسبه تمام محاسبات در این زمینه هستیم.»

او که در آستانه نخستین سالگرد حمله تروریستی ٧ اکتبر حماس به اسرائیل با العربیه گفت‌وگو می‌کرد، یادآور شد: «این جنگ، توسط ایران و نیابتی‌هایش علیه ما انجام شده است.»

اسحاق هرتزوگ مقطع کنونی را «لحظه‌ای طلایی» برای قدرت‌های خواهان آینده‌ای بهتر برای خاورمیانه و پیشبرد ایده‌ها و طرح‌های جدید به منظور حل منازعه جاری نامید.

این اولین مصاحبه یک رسانه سعودی با مقام رسمی رژیم صهیونیستی است. این مصاحبه به زبان انگلیسی با مجری ارشد خبر این شبکه انجام شد و سپس در دیگر رسانه‌های این کانال به عربی دوبله شد‌.

بعد از جنگ غزه رسانه های سعودی به ویژه العربیه به عنوان بازوی رسانه ای سعودی عمل کرده اند. حضور جاسوسهای شناخته شده رژیم صهیونیستی و اعلام اخبار دست اول علیه جبهه مقاومت از این تریبون صورت گرفته است.

محمد علی الحسینی دبیر کل «شورای اسلامی عربی» جاسوس اسرائیلی و از مخالفان جدی ایران و جبهه مقاومت از جمله افرادی است که حضور او در شبکه العربیه جالب توجه است.

ریاض در حالی مدعی است که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به تشکیل کشور فلسطین مشروط کرده که روابطی عادی با رژیم صهیونیستی از سالها قبل دارد.

در واقع آنچه در عادی سازی مطرح است رونمایی رسمی از عادی سازی روابط عربستان به عنوان مدعی خادمین حرمین شریفین با رژیم صهیونیستی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟