نامه مرموز نامادری گناهکار از زندان

همین ادعاها کافی بود تا انگشت اتهام به سوی نامادری کایرون برود و وی به داستانسرایی عجیبی پرداخت که با ادعاهای پدر کایرون کاملا متفاوت بود چراکه مرد آمریکایی گفته بود کایرون شب در خانه خوابیده و صبح ناپدید شده است اما ترری حرف دیگری داشت.
کد خبر: ۱۵۹۲۷۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳ 18 April 2011
|
6162 بازدید
وطن امروز: زن آمریکایی که به‌خاطر گم‌شدن مرموز دختر ناتنی‌اش در زندان به‌سر می‌برد در نامه‌ای به شوهرش وی را گناهکار شناخت.

دختر گمشده بیماری سرطان ناعلاج داشته و حتی سگ‌های زنده‌یاب نیز نتوانستند ردی از وی به دست آورند. وقتی پدر کایرون 10 ساله نزد پلیس رفت اصلا نمی‌خواست همسر دومش روانه زندان شود و تنها نگران سرنوشت دختربچه بیمارش بود.

این مرد آمریکایی به پلیس گفت: دخترم سرطان دارد به همین خاطر ضعیف بوده و نمی‌تواند راه برود. شب گذشته برای خوابیدن او را به تختش رساندم اما وقتی صبح به اتاقش رفتم تا او را به مدرسه ببرم در حالی‌که تختش نامرتب بود هیچ خبری از دخترم نبود، همه جا را جست‌وجو کردم حتی با دوستان و آشنایانم تماس گرفتم، همسایه‌هایمان نیز چیزی ندیده بودند، دخترم گم‌شده و من نگرانش هستم و می‌خواهم پیدا شود.

پلیس که می‌دید مرد آمریکایی بسیار مضطرب است در بررسی وضع مالی وی این فرضیه که «کایرون» ربوده شده است خیلی ضعیف به نظر رسید بویژه اینکه هیچ ناشناسی تماسی برای اخاذی نگرفت. سربازرس در بررسی‌های میدانی و تحقیق از همسایه‌ها با واقعیت عجیبي روبه‌رو شد، همه می‌گفتند پدر کایرون پس از مرگ همسرش که در زمان تولد دختر‌بچه از دنیا رفته چون نمی‌توانسته به تنهایی از دخترش نگهداری کند با زنی به نام «ترری مولتون» ازدواج کرده است. یکی از همسایه‌ها گفت از وقتی دختر بچه 2 ساله بود از همان روزهای نخست نامادری سنگدل داشت و هرچه بزرگ‌تر می‌شد نامادری‌اش بیشتر او را اذیت می‌کرد.

همین ادعاها کافی بود تا انگشت اتهام به سوی نامادری کایرون برود و وی به داستانسرایی عجیبی پرداخت که با ادعاهای پدر کایرون کاملا متفاوت بود چراکه مرد آمریکایی گفته بود کایرون شب در خانه خوابیده و صبح ناپدید شده است اما ترری حرف دیگری داشت.

این زن گفت: «2 هفته پیش سراغ کایرون در مدرسه رفتم، وقتی زنگ خورد دیدم نیامد، سراغ معلم‌ها و همکلاسی‌هایش رفتم اما کسی نمی‌دانست کجاست، به خانه آمدم و به پدرش اطلاع دادم، با خونسردی گفت می‌داند کجاست و حتما می‌آید نگرانش بودم و هیچ‌گاه نیامد. هیچ تشابهی بین گفته‌های زوج آمریکایی نبود، پدر کایرون ادعا کرد آن روز که دخترش از مدرسه رفته بود خیلی مدت پیش بوده و وی بازگشته است. پلیس با تصور اینکه کایرون با وجود ناتواني جسمی خانه را ترک کرده و دچار حادثه‌ای شده است از سگ‌های زنده‌یاب استفاده کرد اما باز خبری نشد و همه سرنخ‌ها نشان داد نامادری سنگدل می‌تواند ردپایی در سرنوشت سیاه دختر‌بچه سرطانی داشته باشد. «ترری» بازداشت شد.

این زن اصرار به بی‌گناهی داشت و پرونده در مسیری بسته شد که نشان می‌داد نامادری کایرون به‌خاطر بیماری لاعلاج دختر ناتنی‌اش وی را کشته تا آسوده‌تر زندگی کند.

در جلسه دادگاه، شاهدان زیادی حضور داشتند و همگی ادعا کردند وقتی نامادری کایرون می‌دید شوهرش برای زندگی تنها دخترش از خودگذشتگی می‌کند حسادت زیادی همه وجودش را گرفته بود و همیشه در رفتارهایش کینه وجود داشت.

 نامادری آمریکایی بدون اعتراف به قتل کایرون با حکم قاضی روانه زندان شد و پس از مدتی دست به اقدام گمراه‌کننده‌ای زد.

ترری در نامه‌ای از زندان به شوهرش سعی کرد وی را قاتل بشناسد و در این نامه دیده می‌شد که همسرش را دیو خوانده و در هر سطر از وی به عنوان پدری سنگدل که برای زندگی راحت دخترش را قربانی احساسات سیاهش کرده، نام برده است. از این نامه 2 نوع برداشت پلیسی شد که در یکی کارآگاهان به این فرضیه رسیدند که پدر کایرون، برای رهایی از زندگی سخت و ملال‌آور وی را کشته است و دیگری اینکه نامادری می‌خواسته با نامه نوشتن از زندان مسیر تحقیقات را تغییر دهد.

بنابر این گزارش، نامادری هنوز در زندان است و پلیس در حال تحقیق روی رفتارهای پدر کایرون است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟