مردي با 6 ضربه داس همسرش را كشت

از مدتي قبل پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند. صبح امروز دوباره با هم درگير شدند. پدرم در يك لحظه كنترلش را از دست داد و با ضربه‌هاي «داس» مادرم را از پا درآورد. او پس از اين جنايت سراسيمه خانه را ترك كرد.
کد خبر: ۱۶۷۰۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴ 26 May 2011
|
5159 بازدید
|
۲
ایران: مرد جنايتكار كه همسرش را در مقابل چشمان دو فرزندش از پا درآورده بود، هنگام فرار از روستا دستگير شد.

صبح يكشنبه - اول خرداد - دختربچه‌اي در تماس با پليس شهرستان صومعه‌سرا از قتل مادرش خبر داد. پس از اطلاع،تيمي از مأموران در خانه روستايي حاضر شده و با پيكر بي‌جان «فريبا» 32 ساله روبه‌رو شدند.

مأموران در نخستين گام به بازجويي از دختر 12 ساله مقتول پرداختند كه او اظهار داشت: از مدتي قبل پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند. صبح امروز دوباره با هم درگير شدند. پدرم در يك لحظه كنترلش را از دست داد و با ضربه‌هاي «داس» مادرم را از پا درآورد. او پس از اين جنايت سراسيمه خانه را ترك كرد.

مأموران سپس راه‌هاي خروجي روستا را زير نظر گرفته و متهم به قتل را هنگام فرار از روستا دستگير كردند.

رشيد - متهم به قتل - پس از انتقال به اداره آگاهي با اعتراف به قتل همسرش گفت: من و فريبا سر هر موضوع كوچكي با هم درگير مي‌شديم. صبح روز حادثه هم پس از درگيري عصباني شده و با شش ضربه داس او را كشتم. دو فرزندم وحشت‌زده مرا نگاه مي‌كردند. خيلي ترسيده بودم و سريع از محل گريختم.متهم پس از اعتراف به جنايت با قرار قانوني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
بیرحم نامرد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟