حمله بی‌رحمانه امیر ششلول و 2 نوچه‌اش

امیر ششلول و نوچه‌هایش با شگردی فریبنده به شرکت‌های خصوصی می‌رفتند و طرح دوستی می‌ریختند. این تبهکاران با اطلاع از جزئیات فعالیت شرکت‌ها در ساعات خلوتی و اطلاع از اینکه در شرکت چند تن کارمند هستند با استفاده از آشنایی‌ای که از پیش داشتند وارد شرکت می‌شدند و نقشه زورگیری‌های خود را به مرحله اجرا درمی‌آوردند.
کد خبر: ۱۷۸۹۵۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۸ 24 July 2011
|
8874 بازدید
وطن امروز: 3 شرور خطرناک ابتدا با گردانندگان شرکت‌های خصوصی طرح دوستی می‌ریختند تا در نقشه ماهرانه‌ای دست به زورگیری میلیونی بزنند.

امیر ششلول برخلاف چهره آرامش، رئیس این باند بود و در عملیات تبهکارانه چهره بی‌رحمانه‌اش را به نمایش می‌گذاشت. اواخر فروردین‌ماه سال‌جاری، ماموران پلیس با برخورد به رفتارهای غیرعادی راننده خودروی تندرویی وقتی به وی دستور ایست دادند و بی‌اعتنایی‌اش را دیدند به تعقیب وی در بزرگراه پرداختند، مرد جوان با انجام حرکات نمایشی قصد فرار از دست ماموران را داشت و حتی با وجود تصادف برای اینکه در دام پلیس گرفتار نشود پایش را روی گاز فشار می‌داد.

در حالی که در تماس‌های بی‌سیمی همه تیم‌های گشت به اجرای طرح مهار دست زده بودند خودروی فراری داخل یک کوچه بن‌بست شد. راننده در کوچه بن‌بست وقتی خواست دنده عقب بگیرد خودروهای پلیس را پشت سرخود دید و سریع پیاده شد و گریخت که کارآگاهان خود را به نزدیکی وی رساندند.

مرد جوان خواست از روی دیوار خانه‌ای بپرد اما هنوز دست به این اقدام نزده بود که دستبندها دور مچ دستان وی حلقه زد. همزمان با دستگیری این مرد که «محسن» نام دارد در بازرسی از خودرویش قمه و چاقو به دست آمد به این ترتیب وی در برابر اتهام زورگیری قرار گرفت و از سوی کارآگاهان تحت تحقیق قرار گرفت.در حالی که محسن ادعاهای گمراه‌کننده‌ای داشت پلیس در برابر سکوت مرد فراری به بررسی‌های اطلاعاتی دست زد و پی برد محسن به خاطر زورگیری به همراه همدستش از سوی پلیس تحت تعقیب است.

محسن در برابر اطلاعات پلیس نتوانست به دروغ‌پردازی دست بزند و پرده از شبکه سازمان‌یافته‌ای برداشت که تبهکاری‌های بسیاری انجام می‌دادند. این مرد پذیرفت با همکاری «مجید» و با سرکردگی یک شرور سرشناس که به «امیر ششلول» شهرت دارد در قالب باندی به زورگیری دست می‌زدند.امیر ششلول که سردسته یک باند زیرزمینی بود در تحقیقات مشخص شد یک مجرم سابقه‌دار است که پرونده سیاهی را با خود یدک می‌کشد.

تیم تحقیق در مرحله دیگر اقدامات خود به شناسایی امیر ششلول و مجید پرداخت؛ وقتی کارآگاهان توانستند مخفیگاه امیر ششلول را در منطقه غرب پایتخت شناسایی کنند یک عملیات غافلگیرانه کلید خورد و سردسته باند در خانه تیمی‌اش به دام افتاد.

ماموران بلافاصله به بازرسی از خانه امیر ششلول دست زدند و یک خودروی مدل بالا بدون قفل و سوئیچ با پلاک تقلبی داخل پارکینگ خانه به دست آوردند. امیر ششلول و نوچه‌هایش به سختی اعتراف می‌کردند ولی در آخرین شاخه کارآگاهان توانستند پرده از جزئیات تبهکاری‌های آنها بردارند.

امیر ششلول و نوچه‌هایش با شگردی فریبنده به شرکت‌های خصوصی می‌رفتند و طرح دوستی می‌ریختند. این تبهکاران با اطلاع از جزئیات فعالیت شرکت‌ها در ساعات خلوتی و اطلاع از اینکه در شرکت چند تن کارمند هستند با استفاده از آشنایی‌ای که از پیش داشتند وارد شرکت می‌شدند و نقشه زورگیری‌های خود را به مرحله اجرا درمی‌آوردند.

با اعترافات این 3 شرور خطرناک، پلیس آگاهی تهران در حال ردیابی همه طعمه‌های آنهاست تا پرده از عمق اقدامات بی‌رحمانه امیر ششلول‌ و نوچه‌هایش بردارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟