آدم‌ربايي به خاطر ترك اعتياد

بعد از بررسي‌ها و انجام تحقيقات تكميلي مشخص شد آدم‌ربايان 4 نفر بوده‌اند كه قصد داشتند فرد ربوده شده را به اجبار به كمپ ببرند.
کد خبر: ۱۸۰۲۱۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲ 30 July 2011
|
3268 بازدید
جام جم: فرمانده انتظامي شهرستان رباط‌كريم، از شناسايي و دستگيري 4 متهم به آدم‌ربايي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن‌آبادي با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام يكي از شهروندان به مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر آدم‌ربايي در نصيرشهر، ماموران كلانتري 14 به محل حادثه اعزام و مشخص شد كه 4 نفر به سوپرماركتي رفته و صاحب مغازه را با زور سوار خودروي پرايد كرده و از محل متواري شده‌اند.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي و آگاهي شهرستان به محل اعزام و تحقيقات خود را آغاز كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رباط‌كريم اظهار كرد: بعد از بررسي‌ها و انجام تحقيقات تكميلي مشخص شد آدم‌ربايان 4 نفر بوده‌اند كه قصد داشتند فرد ربوده شده را به اجبار به كمپ ببرند. حسن‌آبادي تصريح كرد: با شناسايي موقعيت آدم‌ربايان و تعقيب سايه به سايه پليس آنها مجبور شدند كه فرد ربوده‌شده را آزاد و متواري شوند.

وي ادامه داد: بعد از رهايي فرد ربوده شده، عمليات پليس براي دستگيري آدم‌ربايان ادامه داشت تا اين‌كه مشخص شد آنها خود را در يكي از كمپ‌هاي ترك اعتياد مخفي كرده‌اند از همين رو با هماهنگي مراجع قضايي كمپ مورد نظر بازرسي و هر 4 متهم شناسايي و دستگير شدند. تحقيقات بيشتر در اين زمينه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟