ناسازگاری با نامادری‏، طلاق را رقم زد

مرد در حضور قاضی مطلبی با بیان اینکه 3 دخترم با یکدیگر سازگاری ندارند و دائم به همسرم بی‌احترامی‌ می‌کنند، گفت: همسرم، زن دوم من است و بچه‌هایم حاضر نیستند او را در خانه من بپذیرند بنابراین من مجبور هستم از همسرم جدا شوم تا دیگر به او بی‌حرمتی نشود.
کد خبر: ۱۹۶۹۵۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷ 15 October 2011
|
7673 بازدید
وطن امروز: زنی در دادگاه خانواده گفت: فرزندان زن اول شوهرم با هزاران نقشه توانستند مرا از خانه شوهرم بیرون کنند و من برای حفظ حرمت خود و دخترم، مجبور به طلاق هستم.

شوهر وی نیز با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست طلاق خود را به قاضی سید مهدی مطلبی، رئیس شعبه 269 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

مرد در حضور قاضی مطلبی با بیان اینکه 3 دخترم با یکدیگر سازگاری ندارند و دائم به همسرم بی‌احترامی‌ می‌کنند، گفت: همسرم، زن دوم من است و بچه‌هایم حاضر نیستند او را در خانه من بپذیرند بنابراین من مجبور هستم از همسرم جدا شوم تا دیگر به او بی‌حرمتی نشود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عدم سکوت بچه‌هایم باعث اختلافات شده است، اظهار کرد: من استاد دانشگاه هستم و فرزندان مردم زیر دست من آموزش اخلاق می‌بینند ولی نمی‌توانم جلوی فرزندانم را بگیرم چرا که آنها از ابتدا آزادی داشتند تا هر کاری که می‌خواهند، انجام دهند.

زن نیز كه در دادگاه خانواده حضور داشت با بیان اینکه تولد امام رضا (ع) ازدواج کردیم و تا تولد امام رضا (ع) طلاق می‌خواستم ولی این اتفاق نیفتاد، اظهار داشت: می‌خواهم به یک سفر زیارتی بروم و قبل از آن خواهان طلاق و روشن شدن تکلیف دختر‌ها هستم.

وی ادامه داد: از 3 فرزند، یک دختر از ازدواج اولم است که 2 فرزند شوهرم حاضر نیستند با دخترم کنار بیایند، در واقع شوهرم به فرزندانش بسیار بها داده است و دیگر نمی‌تواند جلوی آنها بایستد.

زن در ادامه بیان کرد: دخترم 32 ساله است و به دلیل اعتیاد از شوهرش جدا شده و ما باید بیشتر احترام او را نگه داریم ولی 2 فرزند شوهرم دائم به من و فرزندم بی‌حرمتی می‌کنند و شوهرم نیز دائم به تبعیت از فرزندانش این کار را انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم حتی به فرزندانش اجازه داده که دخترم را کتک بزنند، افزود: تمام حق و حقوقم را می‌خواهم و تنها هزار ریال آن را می‌بخشم چرا که نمی‌توانم از حقم بگذرم و پشتوانه‌ای نداشته باشم.

زن بار دیگر با بیان اینکه حاضر نیستم به خاطر ثروت شوهرم حرمت خود و فرزندم را زیر پا بگذارم، گفت: فرزندان زن اول شوهرم با هزاران نقشه در نهایت توانستند مرا از خانه شوهرم بیرون انداخته و به طلاق مجبور کنند.

قاضی مطلبی، رئیس شعبه 269 مجتمع قضایی خانواده ونک گفت: زوجه مبلغ هزار ریال در قبال طلاق بذل کرده و زوج ضمن قبول بذل، با طلاق موافقت کرده است، همچنین مقرر شده که زوج باقیمانده مهریه را به نرخ روز به نحو اقساط ماهانه 20 میلیون ریال تا اتمام کامل آن به زوجه بپردازد.

وی خطاب به زن و مرد با بیان اینکه شما سنتان از 50 گذشته است و فرصت رجوع بعد از طلاق را ندارید، افزود: زوجه نسبت به سایر حقوق مالی خود ادعایی ندارد و زوجین فاقد فرزند مشترک در سن حضانت هستند لذا رسیدگی به موضوع منتفی و حکم طلاق صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟