توضیحات مترو تهران درخصوص نقص‌ فنی در خط دو

کد خبر: ۹۳۵۹۲۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 09 November 2019
|
4625 بازدید
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط دو متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا ، مهندس فرنوش نوبخت افزود: شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و در همین راستا امسال نیز توانستیم با همکاری کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم، اما نقص فنی در برخی از قطار‌ها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطار‌ها انجام می‌دهیم شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ در اولین روز هفته با خرابی قطار در خط ۲ روبرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی در محل ایستگاه برای رفع نقص فنی پیش آمده بی‌نتیجه ماند گفت: مجبور به انتقال این قطار به پایانه شدیم واین توقف پانزده دقیقه‌ای که باعث اختلال در اعزام کل قطار‌ها در خط ۲ شد. این مشکل هنوز به روال عادی برنگشته بود که نقص فنی قطار دیگری در این خط باعث طولانی‌تر شدن اختلال در سرویس دهی این خط شد که موجب بروز ازدحام جمعیت در تمامی ایستگا‌های خط دو و بخصوص سکوی ایستگاه تهران (صادقیه) در خط ۵ شد.

نوبخت افزود: پرسنل ایستگاه صادقیه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش می‌کردند و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی کرده و از مسافران می‌خواستند برای کاهش ازدحام تا رفع نقص فنی در خط ۲ برای رسیدن به مقاصد خود از ایستگاه تقاطعی ارم سبز در خطوط ۴ و۵ استفاده کنند تا از ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های قبل و بعد کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه اختلالی در خط ۵ متروی تهران و حومه نداشتیم و تنها اطلاع رسانی صورت گرفته برای استفاده از ایستگا ه.‌های خط ۴ برای جلوگیری از معطلی شهروندان و مسافران بود.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟